kau dalam kenangan

July 05, 2009

Salam semua..
Hari ni tiba2 aku teringat pada ex girlfriend aku.Kira dia lah 1st love aku.Aku mula kenal dia 9 Julai 2004.Mase tu aku form 4 dan dia plak form5.Kira dia senior aku setahun la..Hubungan aku dengan dia pun mula2 hany sekadar kawan biase jer.Nak dijadikan cite 1 hari tu aku hantar la surat kat dia.lebih kurang 2 hari lepas tu dia balas surat tu.aku ingat lagi sampai hari ni isi kandungannya ape :

"SAYA HARAP SANGAT LEPAS AWK BACA SURAT INI,AWAK XKAN ANGGAP SAYA SEBAGAI KAWAN JER..SAYA NAK AWAK ANGGAP SY SEBAGAI SPECIAL GIRLFRIEND AWK.SY HARAP PINTU HATI AWK MASIH TERBUKA UTK SY."

Sejak dari tu la aku mula couple dengan dia.Bercinta time tu menyeronokkan gak sbb byk betul benda2 bodoh yang aku buat.dan ada gak yang kalau di ingatkan balik boleh buat aku gelak.mane taknyer..aku dating dengan dia pun time kat dalam TUNAS Bistari(mcm koperasi).dahtu bil tepon umah aku plak naik sampai rm500.bising mak bapak aku.

Lepas dia abis SPM dia keje kat kilang shimano.aku plak terus study kat form5.mase tu punya la azab nak contact.haset xde.so aku contact dia pun guna surat.hehe..mase tu kire dua2 setia la.xde orang lein dalam hati dia selain aku.bila dia masuk form6 aku selalu gak jumpa dia.lepas je aku spm.dia study di Politeknik.mase tu ada la skit dugaan2 dalam life dia.tp le tepis lagi.
aku start je Upper 6 dia pun dapat keje kat Jabatan Mineral dan Geosains kat Negeri Sembilan.time tu aku ingat lagi mase dia mula2 nak masuk keje.dia pernah janji walau ape pun jadi dia xkan da org lain.

aku di uji selepas dari bulan 7.dia mula mengaku dia berkawan rapat dengan bos dia.bos dia tu dah la laki org.mmg aku maafkan dia sbb aku syg sgt kat dia.lepas tu dia buat hal dengan budak pahang.mcm2 dia tipu aku.n finalnya mase aku nak paper last stpm.

aku jumpa dia mase tu last 30.12.2007.mse tu aku ok jer dgn dia.tapi x sangka pada 2.1.2008 dia nak putus dengan aku.dia kate aku x mampu sara hidup dia dan dia dah ada org lain.aku dapat taw berita tu pun 20 minit sblum aku masuk dewan exam.mase tu hanya Allah je yang taw mcm mane keadaan aku.paper last aku mmg hancur.tp ape nak buat.tu pilihan dia.

aku try contact dia.tp dia dah tuka no.aku g ofis dia kena halau plak.skrg dia dah ada org len.aku sentiasa doakan dia bahagia.dalam banyak2 surat dia ada satu yang aku simpan.kat situ ada tertulis:

"WALAU DI MANA PUN SAYANG,SAYANG TETAP MILIK ABANG DAN AKAN SENTIASA MENJADI MILIK ABANG"

aku berpegang pada kata2 tu.

3 comments:

Anonymous said...

kalo btl2 la kn awk msh berpgang ngan kata2 2 hngga saat nie.lpaskn lh awek awk yg skang nie..xbek awk tpu dia...jgn bg dia hrapan...dan jgn jd jntan yg hipokrit....
cnta 2 kan dtg dan pergi.......sya sarankan kt awk jgn sakiti org yg kta syg.....

....pinky87....

Haroun Al Rasyid said...

pinky87....watch u!!!

Anonymous said...

btl k awk masih pgang kata2 2?????
xpela.....nampak sgt awk syg die lg......en.har, jgn ar awk maen2 kn perasaan owg laen......mungkin owg yg ngan awk skrg btl2 syg awk.....mamt aawk akn menyesal.....percyelah....-farah_haroun-

Anda Pengunjung Ke :

Masa itu Emas

Followers

Unit Tindakan Khas

Unit Tindakan Khas

Rakan Muda

Sang Saka Biru

313 Cawangan Johor

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia