Usia Penghalang Cinta??

July 01, 2009


Aku tahu ramai antara korang yang tahu sape selebriti yang aku tunjukkan ni. Tapi cite yang aku nak citekan ni bukan tentang diorang. Cerita ni tentang aku dengan seseorang.
Beberapa hari lepas aku dan seorang perempuan ni same2 ke Tangkak untuk mengikuti Kursus Perancangan Perniagaan Peringkat Negeri Johor sempena Minggu dan Hari Belia Peringkat Negeri Johor 2009. Saat tu merupakan detik aku kenal dia. Pada mulanya aku hanya anggap dia akak sebab perbezaan umur aku dengan dia ialah dia 10 tahun tua dari aku. Tapi oleh kerana terlalu rapat dengan dia di sana membuatkan satu perasaan lain yang mula timbul dalam hati aku.
Aku tak pasti sama ada dia perasan tak tentang sume tu.. Dan aku pun x pernah meluahkan semua tu pada dia. Bila balik jer dari kursus tu aku mula la nak angau sorang2. Sume keje aku nak buat tak boleh. Asyik teringat kat dia jer. Cuma yang menjadi msalah paling besar ialah dia tu bini orang..hehe.. ape nak buat. Dah nasib badan. Ni bukan kali pertama aku lalui sumer ni. Tapi da masuk kali kedua. Ape pun aku akan cuba kawal perasaan aku ni. Macam lagu "CINTA DALAM HATI". Kalau korang tahu lagu tu korang boleh hayati liriknya..
(p/s : maaf..pic orgnya aku xdapat postkan)

2 comments:

ulfah said...

wow cnte bru nmpk.....emmmmm troskn usaha ko 2 k..pepon...jgn lpe aq kt cni k

Anonymous said...

ape motif dsblik sume nie

Anda Pengunjung Ke :

Masa itu Emas

Followers

Unit Tindakan Khas

Unit Tindakan Khas

Rakan Muda

Sang Saka Biru

313 Cawangan Johor

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia