July 08, 2009

hehe..ni bukan awek aku.tp member aku.student UUM.nama dia zimah.

akob dan ezati

Woho.....sape plak la ni erk??kalau nak taw ni la member aku time skolah tgkatan 6.diorang berdua ni mmg pasangan couple paling romantik.akob ni skrg student dekat UPSI.kira bakal cikgu la ni.yg ezati ni student di polytech MARA batu pahat.

ape yg bestnyer tntg kitorang ni ialah kitorang ni amat2 rapat.bila diorang balik kg,mesti diorang contact aku.ajak kuar jalan2.antara keta yg selalu jadi mangsa bawak kitorang ni keta zimah ngan ezati.sbbnyer diorang x taw aku dah ada keta sendiri.huhu..sekamat..le save minyak.ape pun harap hubungan kitorang xkan terputus.kepada akob dan ezati,jgn lupa janji korang nak jadikan aku pengapit korang.hahaha..zimah plak jgn serik2 bawak kitorang kuar nek keta ko.ape pun best dapat jadi member korng.

1 comments:

Haroun88 said...

Selamat Hari Jadi utk ezati..
thanks kepada zimah sbb ingatkan aku besday ezati

Anda Pengunjung Ke :

Masa itu Emas

Followers

Unit Tindakan Khas

Unit Tindakan Khas

Rakan Muda

Sang Saka Biru

313 Cawangan Johor

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia