July 07, 2009

Aku x sangka tujuan aku bercerita dan berkongsi pendapat dalam blog ni mendapat tentangan dari segelintir org.aku kenal org tu dan aku taw latar belakang org yang cuba mencemarkan imej aku dalam blog ini.cuma aku malas nak cerita tentang sape org tu dan latar belakang dia.

ape pun,pada rakan2 yang sentiasa menyokong aku.thanks byk2 aku ucapkan.korang memang best..tuk pengetahuan korang,tak semua post yang ada ldalam blog aku ni karya asal aku.ada juga yang aku ambil dari mana2 blog sahabat yang lain.aku sekadar berkongsi cerita dan memberi pendapat.hope korang akan lebih berfikiran terbuka.

dan post PEREPMPUAN KINI dalam blog aku,utk pengetahuan korang aku x menyalahkan pada sebelah pihak.ia bergantung pada pendapat individu.cuma tolong la komen yang elok2 skit.korang seolah2 menuduh aku ni tunding jari pada kaum hawa jer..

untuk blog aku dengan ex aku tu..aku xbermaksud aku tggu dia.kalau lah aku tggu dia.xkan la aku ada si dia sebagai pengganti dia.korang fikirlah sendiri..

renungi kata2 yang aku ambil dari seorang yang aku kenali :

"WANITA X DIJADIKAN UTK KEKAGUMAN SEORANG LELAKI,
TP SEBAGAI SUMBER KEBAHAGIAAN SEORANG INSAN BERNAMA SUAMI"

1 comments:

Anonymous said...

saya ni nk mta maaf la atas komen2 tadi 2 yg wat awk terasa sgt2...kt sni sya just mnta maaf dan 1 pkra tok pngetahuan awk sya xkn tarik blik kata2 td...sya mta maaf pn sb atas dasar kasihan kt member...2 jer..kepada haron dan seangkatan dganyer sya dilla mainta maaf!!!!!!!!!!!!!!

pinky87

Anda Pengunjung Ke :

Masa itu Emas

Followers

Unit Tindakan Khas

Unit Tindakan Khas

Rakan Muda

Sang Saka Biru

313 Cawangan Johor

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia