Kelab Rakan Muda Pontian

May 27, 2009

KELAB RAKAN MUDA PONTIAN merupakan sebuah kelab yang di telah di daftarkan pada Julai 2008. Sehingga kini seramai 500 orang ahli telah berdaftar di dalam kelab ini.



Aku nak berkongsi dengan kawan - kawan semua tentang faedah - faedah yang aku peroleh selama aku bersama Kelab Rakan Muda. Perjalanan aku bersama Kelab Rakan Muda Pontian ini adalah terlalu mencabar. Aku bermula dari bawah dan sekarang aku dapat rasakan dengan mengikuti program2 yang di anjurkan oleh Kementerian Belia dan Sukan telah membuatkan aku merasa yakin dalam menempuh hidup ini. Kelab Rakan Muda ini telah menjadikan aku seorang yang kuat dari aspek fizikal dan mental. Aku juga dapat bergaul dan mengenali lebih ramai rakan - rakan dari serata Malaysia.. Aku mengharapkan akan ada lebih ramai lagi belia - belia yang bersama - sama untuk membangunkan Kelab Rakan Muda dan membangunkan komuniti setempat.


Rakan Muda Theme Song - For more of the funniest videos, click here

1 comments:

Anonymous said...

woit x d cte bru ke beb

Anda Pengunjung Ke :

Masa itu Emas

Followers

Unit Tindakan Khas

Unit Tindakan Khas

Rakan Muda

Sang Saka Biru

313 Cawangan Johor

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia

Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah Malaysia